A mai napon bejelentette a klub, hogy partnerszerződést kötött KSI és Logan Paul népszerű italmárkájával, a PRIME-al.
A YouTube-karrierüknek köszönhetően világhírt szerző celebpáros 2022-ben indította el a PRIME-ot, azon belül a PRIME Hydrationt, ami egy izotóniás sportital. A most kötött megállapodás értelmében az Allianz Arenában rendezett meccsnapokon lehet vásárolni az italból, de a cég azt tervezi, egész Németországban piacra dobják azt, méghozzá limitált kiadású bayernes palackokkal.
A PRIME energiaitalt is forgalmaz, igaz, ez a közelmúltban komoly vitatémát szolgáltatott a nemzetközi sajtóban.
Nyilatkozatok
Andreas Jung, a Bayern vezető marketingigazgatója: Nagyon örülünk, hogy a PRIME a partnerünk lett. Egy fiatal, dinamikus klubbal kötöttünk megállapodást, ezzel pedig ismét alátámasztottuk azt, hogy világszinten keresünk új célközönséget a Bayern Münchennek.
KSI (Olajide Olatunji) és Logan Paul: Egészen különleges érzés látni a PRIME elképesztő fejlődését, amely viszont nem lenne az igazi olyan partnerek nélkül, mint a Bayern München. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy ilyen sikeres csoporttal dolgozhatunk együtt és alig várjuk, hogy mi hidratáljuk minden részét ennek a sztárklubnak.