Gazdaság

Hivatalos: A Tipico az új partner

A bwin helyett érkezik az új fogadóiroda.

Az FC Bayern München az új szezonra való felkészülést megelőző napon új platinapartner érkezését jelentette be a hivatalos oldalán. A két fél közötti egyezség már márciusban napvilágot látott. A bwinnel való szerződés lejártával a nemzetközi sportfogadóportállal, a Tipicoval kötött négy éves szerződést a klub. A Bayern új partnerének Európán belül több kirendeltsége is van. Karl-Heinz Rummenigge elmondta: “A Tipico az európai labdarúgásban egy ideje már nagyon eredményes. Kézenfekvő, hogy az FC Bayern és a nemzetközileg kimagaslóan felállított vállalatok közös utat választanak.”




Jörg Wacker, a klub nemzetköziesítéséért és a stratégiáért felelős személye is nyilatkozott: “A Tipico egy kiváló márkává fejlődött és remekül passzol a nagy kaliberű partnereink körébe.” Természetesen a szerencsejáték-cégnél is örülnek a 2019-ig szóló egyezségnek: “Örülünk, hogy az FC Bayern München platinapartnerei lehetünk. A Bayern a világ összes futballklubja előtt egy példaképként szolgál. A Tipico német márkavezetőként ideális partner a német rekordbajnok oldalán.” – mondta Jan Bolz vezérigazgató.

A Tipico tehát egy újabb német cég, amely a Bayern partnerének mondhatja magát.

Főpartnerek: Telekom, Adidas, Audi, Allianz
Platina parnerek: Tipico, DHL, HypoVereinsbank, Paulaner, SAP, Yingli
Klasszikus partnerek: Adelholzener, BR3 (rádió), Coca Cola, FlyerAlarm, Giorgio Armani, Henkel, Hublot, MAN, Philips, Samsung, Schöller, Schaeffler, Siemens, SPG, Thomas Sabo, Trentino

Hozzászólnék

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

To Top