A Bayern München a SAP után rövid időn belül új platina szponzort jelentett be.
A DHL a logisztikáért és az elektromos kereskedelemért felelős új nemzetközi partnere lesz a klubnak. A felek péntek délelőtt jelentették be a 2020-ig tartó megállapodást. A folyamat során a Bayern a mezeladást és a további Bayern ajándéktárgyak értékesítését kívánja elősegíteni.
A DHL több mint 220 országban és territóriumban világszerte jelen van, ami azt jelenti, hogy ez a cég a Világ legnemzetközibb vállalata. A DHL a nemzetközi logisztikai iparág piacvezető szereplője. Több évtizedes tapasztalatával áll partnerei rendelkezésére a nemzetközi expressz szállítás; a légi, tengeri, közúti és vasúti árufuvarozás; a szerződéses logisztika és a nemzetközi postai szolgáltatások területén egyaránt. (dhl.hu)
„Az amerikai túra ismét bebizonyította, mekkora potenciállal rendelkezünk a nemzetközi piacon. A tapasztalt és világszerte elismert DHL-lel kiakarjuk építeni a nemzetközi értékesítést.” – nyilatkozta Karl-Heinz Rummenigge a sajtótájékoztatón.
A szurkolóknak az Allianz Arénában való vásárlást követően lehetőségük van a termékeket a DHL segítségével hazaküldeniük.
Egy újságírói kérdésre, miszerint a DHL-nek lehetősége lesz-e egy új Bayern játékos mezét kiszállítania, Karl-Heinz Rummenigge úgy válaszolt: „Ezt nem akarom kommentálni, ha lesz mit bejelenteni, akkor azt meg is fogjuk tenni.”
A Bayern München jelenlegi platina partnerei: Bwin, DHL, HypoVereinsbank, Lufthansa, Paulaner, SAP, Yingli Solar